Thursday, May 7, 2009

你.我.他

总是记不起你的模样
唯有凭着那些感觉,从记忆里探索仅剩下的模糊样子
个子比我高,我依稀记得

回忆总是无意间走向那天的昧意
也许,你让我想起了他
你们总是这个样子逗我笑
这种语气开始第一个话题
再以熟悉的态度舒缓僵硬的局面

你唤起了久违却又熟悉的感觉
字行间却开始出现思念的字迹

只是
因为他的影子,才有你的存在
还是你,唤起了对他的回忆

也许你我之间根本不需要他

2 comments:

Niko.Ching said...

This sounds complicated... ha..

How's life? Did u go back hometown for mother's day?

Lynne ar, u still miss that HIM quite much o~

"my memory is not mine"; coz it has been taken by time.

So, what do u have now?

Lw said...

My memory is not mine,coz it has been taken by time...totally agree!

Hah! Always sounds complicated...HIM at here can be a numbers of him,yeah...that's the reason it never be as easy as it seems...